15 Haziran 2011 Çarşamba

HAYALLERİM HAVALANDI!..



Hani yıllarca önce bir şeyleri hayal edersiniz. O hayale ulaşmanın sizi çok mutlu edeceğini bilirsiniz. Ama sonra araya öyle şeyler girer ki, yaşadıklarınız size o hayali unutturuverir. Zaman zaman aklınıza gelse bile artık bundan sonra olması sadece mucize dersiniz. Oysa ki gün gelir o hayaliniz tam karşınıza çıkar ve ‘’yakala beni’’ der. Öyle gönülden istemiş, öyle derinden kalbinizden geçirmişsinizdir ki, belki de evren bu iç sesinizi duymuş hayalinizi bir adım ötenize kadar taşımıştır. Şimdi size kalan bu hayali yakalamak ve an be an yaşamaktır.

İşte ben seneler öncesinden kurduğum bir hayali yakaladım ve hayalimle beraber havalandım. Ayaklarım yerden kesildiğinde içimde başlayan çoşku ve mutluluk taa ki yere ininceye kadar devam etti.

Hayalim bir İstanbul turu yapmaktı, helikopterle İstanbul’un tüm güzelliklerine yukarıdan şahit olmak; masmavi denizi, güzelim boğazı, adaları, tarihi yarımadayı, camileri, sarayları, yalıları, köprüleri tek tek kucaklamak, beynimin kıvrımlarına bu eşsiz görüntüleri nakşetmekti.

Güneşli pırıl pırıl bir cumartesi günü hayatımın en özel insanları ile beraber havalandığımızda çocuklar gibi şendim. Sevinç haykırışlarım, çocuksu heyecanlarım ve hep gülümseyen yüzümle İstanbul’a gökyüzünden baktım. Ayaklarımın altından akıp giden eşsiz görüntülerle bir kez daha ne kadar şanslı olduğumu anladım.

Çünkü yıllar öncesine ait bir hayalim, parlak kocaman bir sürpriz kutusunun içinde, buram buram sevgi kokan rengarenk kurdeleleri ile  önüme konmuştu. Bana sadece açmak ve içine dalmak kalmıştı.

Hayallerim havalandı, ben havalandım; ikimiz birlikte masmavi semalarda süzülürken, ayaklarımızın altında uzanan İstanbul’u adeta gözlerimle içtim.

Dünyanın pek çok yerini görme fırsatını yakalamış birisi olarak, kendi memleketimiz her zaman çok güzel gelmiştir gözüme. Hele İstanbul…

İki kıtayı mağrur bir prenses edasıyla ayıran boğazı, tarih kokan her biri birbirinden kıymetli camileri, sarayları, bir gelin edasıyla süzülen yalıları ile dünyanın en güzel şehirlerinden bir tanesi.

İçinde yaşamak, kaosuna, trafiğine, yoğunluğuna ayak uydurabilmek hayli zor olsa da efsunlu bir büyüsü var sanki. Ve o büyü yukarıdan çok daha net anlaşılabiliyor.

Böylesi güzel bir şehirde yaşamak bir ayrıcalık, böylesi nadide bir şehri bir kuş misali seyredebilmek ise çok keyifli. İnsan kendisini çok şanslı olduğunu hissediyor ve herkesin bu güzellikleri görmesini diliyor.

Ben hayalimi yakaladım, hayalimle havalandım. Dileğim o ki, sizler de hayallerinize benim kadar yakın olur, an be an yaşama şansına kavuşursunuz.

Şimdi yeni hayaller kurma zamanı. Nasıl ve ne şekilde olacağını düşünmeden, hayallerimize yelken açıp yol alma zamanı.

Siz de bana katılır mısınız?

Sevgiyle kalın.
Belgin ERYAVUZ

05.06.2011

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...